Subject: Pitsalu III uuringuruumi kooskõlastus
From: "Heini Viilup" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 13:43:04 +0300

Tere,

Dozerland OÜ kavandab esitada Keskkonnaametile geoloogilise uuringu loa
taotluse Pitsalu III uuringuruumis, mis asetseb Põhja – Pärnumaa vallas,
Pitsalu külas. Uuringuruumi teenindusmaa kattub 100 % eramaaga Lauri –
Topi kinnistul (katastritunnus 18801:003:0119). Nimetatud teenindusmaa
lähim piir asetseb riigimantee nr 19103 Audu – Lavasssaare – Vahenurme km
20,300 – 20,600 teekaitsevööndis.

Dozerland OÜ palub määrata Pitsalu III uuringuruumi teenindusmaa lähimat
kaugust riigimaantee 19103 Audru – Lavassaare – Vahenurme km 20.300 –
20,600 teekaitsevööndis olemasoleva tee teljest.

Lugupidamisega

Heini Viilup

Dozerland OÜ mäetööde juht

5144822

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>